-->
Kort en intensief: klus in Amersfoort afgerond

Kort en intensief: klus in Amersfoort afgerond

Weer een klus afgerond. Kort en intensief dat is de beschrijving die het beste past bij onze klusvan 8 maanden in Amersfoort. Daar moesten de gasmeters in woningen verplaatst worden naar een nieuwe meterkast in het gezamenlijke portiek. De opdracht deden we samen met BV Intersell voor woningcorporatie de Alliantie.

 

Omdat het zo’n intensieve klus was, hebben onze 3 projectleiders, Rizairis Núñez-Lacroes, Latoya Glorie en Renu Jarbandhan, het werk samen opgepakt. Er moest namelijk met 180 huishoudens een afspraak gemaakt worden om op huisbezoek te gaan. Om ze te informeren over de werkzaamheden en wat ze daarbij konden verwachten.

 

Klanttevredenheidsonderzoek

Na afronding van de werkzaamheden voerden we een klanttevredenheidsonderzoek uit hoe de bewoners de werkzaamheden en de communicatie ervaren hebben. Hoe tevreden bent u over de uitvoering en netheid? Wat vond u van onze communicatie en telefonische bereikbaarheid?

Omdat we sommigen maar moeilijk telefonisch konden bereiken, zijn we ook alle woningen stuk voor stuk langs gegaan en hebben het onderzoek via e-mail toegestuurd.

 

Compliment

De bewoners gaven ons het mooie rapportcijfer 8,3 voor de werkzaamheden, de begeleiding, de voortgang en de communicatie. De begeleiding rondom de werkzaamheden is als ‘vrij soepel’ ervaren. Enkele bewoners gaven zelfs een compliment voor de snelle uitvoering en de geringe veroorzaakte overlast door de werkzaamheden.

 

Goed geholpen

Ook de communicatie kreeg veel lof. “Ik ben goed geholpen. Het huisbezoek vond ik heel prettig. Ik dacht eerst: wat een onzin. Maar achteraf gezien is het goed bevallen.” En: “Ik vind de voorbereiding, communicatie en werkwijze met vaste gezichten fijn en prettig.”

Een bijkomend voordeel is dat huurders geen last meer hebben van etensgeuren van de buren. De kast waar de gasmeter eerst stond, is nu brandwerend afgedicht of dichtgetimmerd.

Laat een reactie achter